Valikko Sulje

KOULUTUSPALVELUT

–  Onnistu puhelimessa –valmennus asiakaspalvelun työntekijöille

– Muutoksen neljä huonetta® -työyhteisövalmennus kadoksissa olleen tiimihengen löytämiseksi

– Palveluosaamiselle menestykseen -valmennus huoltomiehille

KOULUTUKSIA, JOTKA AIHEUTTAVAT INNOSTUSTA

Palautteet asiakkailta viestivät, että kehittyminen saattaa aiheuttaa siis innostusta. Se on konkreettisten hyötyjen lisäksi tavoitteemme kaikissa valmennuksissamme. Pitäydytään myönteisesti perusasioiden äärellä, vahvistetaan jo olemassa olevaa osaamista ja etsitään kehittymisen paikat, joita hiotaan yhdessä.

KÄYTÄNNÖNLÄHEISET KOULUTUKSET

Kun halutaan nopeasti näkyviä tuloksia työtiimin toiminnan kehittämisessä tai vahvistaa asiakaspalvelu-, myynti- tai esimiesosaamista, tehokkaita menetelmiä ovat osallistavat, käytännönläheiset valmennukset, joista saadaan suoraan omaan työhön siirrettävää tietoa, taitoa, vinkkejä ja toimintamalleja. Myös käytännölliset harjoitukset sekä omaa työtä tukevat välitehtävät lisäävät valmennusten vaikuttavuutta.

Kaikki valmennukset räätälöidään organisaation tarpeiden ja toiveiden pohjalta tukemaan vision ja tavoitteiden toteutumista. Jotta koulutuspanos saadaan tuottamaan parhaiten, suunnitellaan valmennus aina istumaan tiukasti arkeen ja tehostamaan yrityksen päivittäisiä toimintoja – ja myös tekemään työstä entistä antoisampaa. Valmennuksissa näkee onnistumista ja oivaltamisen iloa!

OSALLISTAVILLA MENETELMILLÄ TEHOA KOULUTUKSEEN

Myös valmennuksissa käytettävät menetelmät valitaan aina yksilöllisesti valmennukselle asetettujen tavoitteiden ja käytettävissä olevan ajan pohjalta ja olemassa olevaa osaamista tukien. Käytämme työkaluna mm. moniulotteista PEILITM -käyttäytymisprofiilia ja Muutoksen neljä huonetta® -menetelmää. Lue lisää menetelmistä.

AsiakaspalvelukoulutusEsimiestyön koulutusMyyntityön koulutusTyöyhteisön valmennukset